neljapäev, 19. november 2015

Minu trenn

Mina käin kergejõustiku trennis. Olen tegelenud sellega 4 aastat. Ma käisin 2,5 aastat Audrus kergejõustikutrennis, kuid viimastel aastatel olen käinud Kalevi KJK. Mu treener on Eva Kuningas. Teen kõiki alasid, v.a kuulitõuge ja kettaheide. Lemmikud on pikamaajooks, tõkkejooks ning odavise. Telekast vaatan ka erinevaid võistluseid, nagu näiteks tennist ja kergejõustikku. Käin jooksuvõistlustel nagu Jüri Jaansoni Kahe Silla jooks ja Nike noortejooks.Ma olen käinud paljudes trennides, näiteks sulgpallis, ujumises ja tantsimises. Ma ei eelista ühtegi sportlast, kuigi Usain Bolt on üsna lahe. Tahaks ka lühikest maad kiiremini joosta. Saan hakkama jalgpalli ja vajadusel ka võrkpalliga. See on siis pilt, kus me viskame trennis oda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar