neljapäev, 25. veebruar 2016

Söberipäiv ja muu

Vahepeal on olnud sõbrapäev ja Eesti Vabariigi sünnipäev. Enamus ajast olin ma haige, alles see nädal tulin tagasi kooli. Sõbrapäeval ma polnud ka koolis, kuid tõin šokolaadid nädal hiljem. Tegelt oli kodus tore olla, igav hakkas.

Üks päev enne Eesti Vabariigi sünnipäeval oli meil aktus. Pärast oleks veel olnud rongkäik, mis tegelikult oli kohustuslik, kuid ma ikkagi ei läinud sinna. Ma sõitsin oma sugulastele Kohtla-Järvele külla. Ma sõin väga palju pitsat ja torti. Võtsime sinna koera kaasa, ta oksendas Rakveres nagu alati. Lisaks tähistasime seal mu ema ja mu tädi mehe sünnipäeva.
Olen jälginud ka Eesti Laulu. Mu lemmikud on Kristel Aaslaid(väga hea laul) ja Grete Paia. Järgmine laupäev on Eesti Laulu Finaal. Laura ja Jüri on ka head. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar